dimarts, 5 de gener del 2010

Curs web 2.0

Aquesta és la primera entrada al bloc. Em van demanar que fes un curs sobre web 2.0 aplicat a la medicina de família i en concret per tutors de medicina de família. I el primer que he fet és crear un blog amb el blogger. Jo ja tinc un blog meu, però aquest serà de feina, o no. Ja veurem. A lo millor acaba abandonat en el no res...

Hi hauran uns 20 alumnes per curs. La idea és agafar uns quants recursos web, i posar exercicis de cadascun d'ells als alumnes. De cada recurs, es farà una targeta amb el nom del recurs i un post amb el què s'hauria d'aprendre a fer. En una primera part del curs seria repartir targetes. L'objectiu dels alumnes serà fer el què diu el post, però també fer una diapositiva de cada recurs que li ha tocat amb una petita descripció de per què serveix el recurs i algunes aplicacions pràctiques que li vegi, si pot ser laborals però sinó, personals. La segona part del curs, serà la presentació dels alumnes d'aquestes diapositives.

De moment, tenim un gdocs on estem treballant els recursos l'Anna, l'Elena, la Julita i jo.

A mesura que ho vagi tenint, aniré penjant cada recurs en un post, que serà el temari del curs. A veure com surt...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada